Välj en sida

Leveransvillkor

Returnering av varor

Reklamationsrätten täcker endast varor som är felaktiga enligt gällande konsumentskyddslagstiftning, endast felaktiga varor kan returneras, och då står vi för frakten. Om du önskar göra en reklamation gällande fel på en beställd vara ska du kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt efter att du upptäckt felet. Kom ihåg att det är du som kund som ansvarar för returen fram till att vi har mottagit och registrerat den, så spara alltid ditt inlämningskvitto. Det kan ibland ta upp till 14 dagar för en retur att komma till oss och behandlas på vårt lager. Vi returnerar pengarna till ert konto inom 14 dagar efter vår behandling.

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
www.paytrail.com

Nätbanker

Vid betalningar via nätbanker genomför Paytrail Oyj (2122839-7) betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på samma sätt som vid traditionell e- betalning.

Leveranser

Din beställning kommer att levereras till närmaste Matkahuolto, Siwa, Valintatalo, R-Kiosk, Tokmanni eller andra Matkahuoltos betjäningspunkter nära din hemadress. Du får ett textmeddelande eller ett e-mail så snart ordern är klar för upphämtning.

Pin It on Pinterest

Share This